-
Pentru informatii suplimentare sau rezervari telefonice,
va rugam sa ne contactati.Telefon: 021.319.46.80 E-Mail: office@rezervarihotel.ro Yahoo! Messenger: Rezervari Hotel
Hotel Rapsodia, Botosani
Telefon: 021.319.46.80
Fax: 021.404.33.08
E-Mail: office@rezervarihotel.ro
Elegant si cu o pozitie privilegiata in centrul orasului, Hotelul Rapsodia doreste sa redefineasca notiunea de turism in Botosani.
Complexul hotelier se distinge prin confort si servicii de calitate, fiind primul hotel din oras care se adreseaza atat oamenilor de afaceri cat si celor care se afla in cautare de relaxare.
In momentul de fata Hotelul Rapsodia va ofera:
•150 de camere din care 68 de 4 stele dotate cu: TV LCD, minibar, internet de mare viteza, linie telefonica directa, telefon in camera si in baie, microclimat controlat individual, sistem electronic de acces, seif, cabina de dus, uscator de par, halate de baie si papuci, etc.
•sala de conferinte versatila - cea mai mare sala de conferinte din zona Moldovei (600 locuri) - cu sistem de sonorizare, sistem de traducere simultana in 3 limbi internationale, videoproiectoare, ecrane de proiectiedirijate electric, microfoane cu si fara fir, echipament video, sistem de filmare/inregistrare, scena mobila, ring de dans modular, lectern.
•restaurant clasificat la 4 stele (120 locuri) cu design clasic, bucataria fiind utilata cu echipamente de ultima generatie.
In prezent hotelul ofera si alte facilitati si servicii ce asigura conform turistilor: patru lifturi, parcare exterioara si subterana, internet wireless (restaurant, zona receptiei), camere de nefumatori, plata serviciilor cu carte de credit, mic dejun tip bufet suedez.
-
Facilitati Hotel
Facilitati/Servicii fara plata:
• comisioner - curier - concierge • trusa medicala • primirea, transmiterea mesajelor si a corespondentei • copiere, transmitere fax • comenzi taxi, rezervari locuri restaurante, rezervari bilete mijloace de transport, spectacole • produse de igiena - la receptie (aparat si spuma de ras, periuta si pasta de dinti, pieptene, servetele sanitare, etc.) • filtru de cafea/ceai in camera (la 4 stele) sau la receptie • pastrare obiecte de valoare (seif in camera sau la receptie) • serviciu de pastrare a bagajelor si asistenta • oferirea la cerere de paturi suplimentare, perne, prosoape, pilote, etc - 24 ore/zi - la receptie • apel trezire sau ceas cu alarma in camera • camere nefumatori • sistem microclimat controlat individual • plata cu cardul - VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS • internet de mare viteza
Facilitati/Servicii cu plata:
• spalatorie si curatatorie • sali de protocol/intalniri • organizare mese festive, aniversari, banchete • centru de conferinte - cu sistem de sonorizare, sistem de traducere simultana in 3 limbi internationale, videoproiectoare, ecrane de proiectie dirijate electric, microfoane cu si fara fir, echipament video, scena mobila, ring de dans modular, lectern • restaurant (pana la ora 24:00) • mic dejun - salon de mic dejun (interval orar: 07:00 - 10:00) • linie telefonica directa • servicii de parcare/garaj • room service • minibar in camera - bauturi si gustari reci • rent-a-car (cu sofer) • servicii postale
-
Politici Hotel
Check in: 14.00
Check out: 12.00
Politica de anulari: anulare cu mai putin de 48 h inaintea sosirii sau no-show se penalizeaza cu taxarea primei nopti de cazare.
-
Informatii
Tarifele includ micul dejun si toate taxele
Telefon: 021.319.46.80
Fax: 021.404.33.08
E-Mail: office@rezervarihotel.ro